Известие

Collapse
No announcement yet.

Горна помпа* на съединител проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Горна помпа* на съединител проблем

    Здравейте, колеги,
    156 1.8ts 140кс, 2001.
    Преди няколко месеца смених горна (при педала) помпа на съединител и когато днес карах в трафик усетих, че когато натисна педала няколко пъти - започва сякаш да задира (все едно губи всякакво смазване цилиндъра на помпата).

    Случва се само ако натисна педала няколко пъти през интервал по-малък от 2 секунди и се усеща в края на хода му.

    Ако не карам в трафик и оставям повече време между сменяне на скорости, този проблем го няма.
    обезвъздушаване? нова спирачна течност? Може би изобщо не е от горната помпа?

    Благодаря

  • #2
    Обикновено като издаде багажа горната помпа, след време и долната започва. Аз като теб смених едната и след 7,8 месеца смених и долната.
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
      Обикновено като издаде багажа горната помпа, след време и долната започва. Аз като теб смених едната и след 7,8 месеца смених и долната.
      Трудно ми е да повярвам че е от долната защото се усеща сякаш директно от педала, все едно работи на сухо, иначе не го изключвам като възможност, Благодаря

      Comment


      • #4
        Погледни при педала какво е положението, да не би гумената втулка да е износена, или е паднал шплента.
        Ако всичко е наред, пробвай обезвъздушаване.
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • #5
          Чак пък да работи на сухо. Горната ти помпа, ако има въздух, няма да ти дере. А просто педала ще е по-мек. И постепенно ще бута все по малко долната помпа. Усещането ще е, че натискаш, педала е мек, потъва до долу, но въпреки това съединителя не отделя достатъчно. И по ниските предавки влизат трудно.
          Това ти го казвам, щото го ядох тоя, като я сменях същата помпа. И се видях в чудо. Не можех да обезвъздуша от грешен монтаж.
          Има един маркуч-тръба, който влиза в долната помпа. И го бях поставил грешно. Да минава над долната помпа. Изглежда си на мястото, ама не е. Трябва да мине под нея. Малко с напън я прескача. И тогава си е на мястото. Разликата в двата случая, е че когато заобикаля над нея, единия ъгъл на трабичката се явява най-висока точка на системата. Там остава въздух и няма как да се обезвъздуши.

          Но като те слушам по обясненията твоя проблем е друг. Съединителя ти отделя. Предавките влизат.
          И усещането е на стъргане. Не да е мек.
          Разгледай дали е поставена правилно помпата. Правилно ли е застанала на педала отзад. Имаше някакво като ябълка, където си имаше място.
          Не пречи и тръбата да погледнеш. Можеш да пробваш да обезвъздушиш. Обезвъздушава се от долната помпа. Има пробка на нея.
          Last edited by 52outs; d.m.y г., 00:17.

          Comment


          • #6
            Ако преди смяната не го е имало, значи е от монтажа. Наври се отдолу и виж! Оначе ако усещаш педала по-твърд- разложило се е маркучето между помпата, това дето натискаш с педала и работният цилиндър, дето неправилно му казват "долна помпа".
            Някаква простотия ще е!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Здравейте, ако мога да използвам темата за подобен проблем и при мен?
              Колата ми е 147ца фейс 1.9 jtdm 150hp , сменил съм съединител и малко преди него долна помпа(не е лагер помпа) . Та само горната не е сменяна и почти постоянно ми прави въртели. Педала ми е като разцентрован, твърд и при потегляне на 1ва или задна тресе. 2ра 3та и т.н. си сменя перфектно(гладко) но как да го обясня, при по продължително като че ли отпускане на педала, както и си е при потегляне.. Не е Ок. Търся мнение възможно ли е да е от горната помпа и ако да ще я сменя, но ако е друго , какво може да е то? Благодаря ви!

              Comment


              • #8
                Маховик

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                  Маховик
                  Забравих да спомена, че не го прави в 100%от времето. Различно и при студено и топло време, даже и при това как карам. Ако карам по-агресивничко педала ми омеква и включва перфектно. А ако карам на 1ва тръгни спри в трафик се втвърдява и е ужасно. Не мисля, че е маховик.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobie_turbo Покажи съобщение
                    Забравих да спомена, че не го прави в 100%от времето. Различно и при студено и топло време, даже и при това как карам. Ако карам по-агресивничко педала ми омеква и включва перфектно. А ако карам на 1ва тръгни спри в трафик се втвърдява и е ужасно. Не мисля, че е маховик.
                    Да. Възможно е да е горна помпа. Съвета ми е да я смениш, преди да почнеш да куцаш и да ставаш сутрин с болки в левия крак. Не, не се базикам.
                    Ако не се оправи, тогава минавай към сваляне на кутия. Ама по принцип тея втрисания може да са от доста неща.

                    Comment


                    • #11
                      Точно от маркуча е. И не е "долна помпа", защото тоя елемент не помпа нищо, а работен цилиндър.
                      Маркуча се разлага с течение на времето и се отлюспват парченца от него. Тия, които се откъсват се отлагат по системата или просто помътнява течността от тях. Лоши са тия, които само са се отлепили и действат като клапани.
                      Педалът не е ли мек и да пружинира, каквото и да сменяваш си е все тая.
                      Другият проблем е, че тоя маркуч не се разлага изведнъж, а в течение на времето и няма рязка граница.
                      Успех!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Сменял съм и цялата спирачна течност. Общо взето от цялата система само серво, абс и Горна помпа не са пипани. Но сервото и абс а ми работят. Добре ще я сменя.

                        Comment

                        Working...
                        X